onsdag den 11. juli 2007

13-14-15

Ja, ja, det går da fremad. Jeg har kikket lidt på Creative Commens og fundet et ikke særlig godt billede af den krydderurt, der denne sommer har været højt elsket hjemme hos mig. Det er nemlig første gang, vi selv dyrker koriander - og det smager en hel del bedre end de slatne blade, man køber.
Umiddelbart har jeg ikke lyst til at give rettigheder til nogle af mine egne billeder - og kald hende så bare snerpe.
Og så er der de der Wiki'er. Jeg har brugt tiden på at kikke lidt på Wikipedia, som jeg selvfølgelig kendte i forvejen - det er jo svært at undgå i vores job. Jeg er ambivalent - der ligger helt sikkert meget godt på Wikipedia, men jeg har det også lidt dårligt med, at artiklerne ligger der anonymt. Nu har vi i årevis fokuseret på, at på nettet er det vigtigt at kende afsenderen - for at kunne vurdere seriøsiteten.
Til gengæld synes jeg, Janes ide om en wiki til et projekt er værd at afprøve. Og det er jo oplagt, hvad Monica skriver om, at I afprøver i fag1.
Har lige set, hvad ting nr. 16 går ud på. Det glæder jeg mig til, men det bliver ikke i aften.

1 kommentar:

Merete sagde ...

Er koriander flerårige? kh Merete