torsdag den 5. juli 2007

Ting nr. 12

Det går altså somme tider for langsomt - måske fordi jeg falder i staver over andre ting.
Nu har jeg i hvert fald en Flikr-konto - selvfølgelig med et par billeder af børnebørn, men de skulle vist have været roteret, FØR jeg oploadede dem. Jeg kan i hvert fald ikke finde ud af at gøre det i Flikr.
Synes for øvrigt det tog lang tid at oploade, men så er det jo godt med en 7-kabale.
Jeg har kikket lidt på Creative Commons, men jeg kan ikke få søgefaciliteten til at virke. Hvad gør jeg galt??
Jeg er også sur over, at mine fine bogforsider bare ligger under hinanden - det ser jo ikke godt ud, når jeg når op på 20. Nogle af jer har sådan en fin lille Boks, hvor der f.ex. ligger 2 rækker med 4 små billeder i hver.
Hvordan gør man det?
Har leget lidt med ny layout, men de ligner nu hinanden meget.

2 kommentarer:

Marit sagde ...

Kære Agnete!
I Library Thing vælger du 'Tools', derefter 'Make a standard blog widget'. Ved 'Chose style' vælger du 'Random Book Covers' og kombineret med hvor mange du vil have, vælges nedenfor, får du en række bogforsider.

Tove F. sagde ...

Hej Agnete
Fandt ud af, hvordan man roterer et billede i Flickr:
Gå i 'Organize', træk et billede op i batch, klik på 'edit photos' og voila (det tager dog lidt tid)