mandag den 13. august 2007

Tæt på - og et stort spørgsmål

Nu har jeg været rundt om ting nr. 21 (nr. 20 går jeg ud fra er udgået). Da jeg er danmarks mest umusikalske menneske - og egentlig sjældent hører musik, har jeg ikke gjort meget ud af at kreere min egen fm. Men den er utrolig nem at bruge, jeg har hørt lidt forskelligt og lagt en totalt fantasiforladt widget på min blog.
Blogmusik.net er da ok, det er vel en temperamentssag om man vælger den ene eller den anden.
Til gengæld synes jeg Musicovery.com er rigtig interessant. Den kunne jeg godt have brugt lidt mere tid på, men om 3 minutter er der altså TV-Avis - og den slags skal jo også passes.
Jeg har også kikket ganske kort på Liveplasma.com - er det ikke bare en smart måde at give forholdsvis lidt information?

Og så det store spørgsmål: Hvorfor er der forsvundet 5 forsider fra min widget på Labrary Thing? Jeg har hverken leget med den eller med layoutet i øvrigt.

Nu mangler jeg kun Second life - jeg skal nok nå det inden ferien begynder (igen) på fredag!

Ingen kommentarer: